پیش نوشت:

نوشتن برایم بیش از نوشتن خاطره‌ای، دلنوشته‌ای و فوقش قطعه‌ای آن هم هر از چندی مطرح نبود، تا این که با سایت، پیج و کانال تلگرامی شاهین کلانتری آشنا شدم. بعدش نوشتن در حد نوشتن صفحات صبحگاهی و بعدها گاه شمار و باقی انواع نوشتن جدی شد. توی این مسیر مطالعه‌ی آن هم جدی ولی نه خسته کننده هم به لیست برنامه روزانه‌ی زندگی‌ام اضافه شد. چرا که خواستم در شاهراه تأثیرگذاری قدم بگذارم.

عنوان کتاب و نام نویسنده:

شاهراه تاثیرگذاری

چگونه با خلق و نشر ایده‌های خلاقانه به فردی تأثیرگذار تبدیل شویم؟

شاهین کلانتری

موضوع:

ایده‌هایی برای نوشتن و تأثیرگذاری با نوشتن

این کتاب بازاری است یا تخصصی:

با خواندن این کتاب، به فکر نوشتن محتوای خوب و تأثیرگذار می‌افتی حتی اگر تمام علاقه‌ات نوشتن داستان و رمان باشد و علاقه‌ای به نوشتن متون غیرداستانی نداشته باشی. برای رها شدن از دام حالا باید یادگرفت و برای نوشتن فرصت زیاد است، باید سراغ این کتاب رفت. نکته‌های مهم برای نوشتن را آموخت. برای تولید محتوا سوخت مناسب و فرمان‌های مؤثر گیر آورد. با  مهم‌ترین استراتژی مناسب برای تأثیرگذاری آشنا شد. دست به تجربه زندگی خلاقانه زد.

این کتاب در چه زمینه‌هایی می‌تواند مفید باشد:

این کتاب به درد همه افراد چه علاقه‌مند به نوشتن چه بی علاقه به نوشتن می خورد، تا ((چشم‌ها را با آب و صابون شست و محتوا را جور دیگر دید.))  

درباره نویسنده:

شاهین کلانتری

نویسنده و استراتژیست محتواست.

مدیر مدرسه‌ی نویسندگی ” پایگاه مرجع آموزش نویسندگی و تولید محتوا در ایران” است.

کیفیت گرافیک و چاپ کتاب:

 در جای جای کتاب از کاریکاتورهای مناسب با مطلب استفاده شده که خواندن فونت ریز کتاب را لذت بخش می کند. البته فونت ریز کتاب و خطوط به هم نزدیک کتاب هم در این زمان که کتاب هم مانند مایحتاجات دیگر گران است با کم کردن صفحات کتاب و قیمت مناسب کتاب از مذیت‌های غیرقابل انکار کتاب است.

جلد کتاب:

طراحی جلد اول را غزاله سادات نوابی در زمینه‌ی زرد، نارنجی و سفید انجام داده است. زرد خوش رنگی که چشم را می نوازد.

 

جلد دوم توسط مرتضی عباسی با زمینه آبی و قرمز طراحی شده است که شاید یادآور این باشد که درست است که مسابقه با دیگران در نویسندگی جایی ندارد، اما تو هماوره برای بهتر نوشتن با خود در حال مسابقه‌ی نفس گیر غیر خسته کننده هستی.

 

انتشارات و قیمت کتاب:

جلد اول: ناشر: کلید آموزش / قیمت 49000 تومان  

پایگاه اینترنتی نویسنده:

https://shahinkalantari.com/

https://madresenevisandegi.com/

اینستاگرام:

http://instagram.com/shahinkalantary

یک پاراگراف از کتاب:

(( ما رئیس دولت وبلاگمان هستیم. دسته‌بندی‌های این وبلاگ نقش استان را دارند؛ بنابراین هنگامِ نوشتن در هر کدام از دسته‌بندی‌ها، در حال انجام سفری استانی هستیم. آن دسته‌ای که بیش‌ترِ محتواهایمان در بارهء آن است، پایتخت این کشور محسوب می‌شود.

روابط دیپلماتیک کشورمان لینک‌هایی است که به دیگران می‌دهیم. (حالا دلیل شکست برخی سایت‌های تنگ نظر و بدون لینک را متوجه می‌شویم.)

خوانندگان مستمرِ وبلاگمان شهروندان این سرزمین‌اند. آن‌ها با دیدنِ چندبارهء مزیت‌های کشورمان، آن را برای اقامت برگزیده‌اند؛ اما این قدرت را هم دارند که پس از مدتی، سرزمین ما را به طور کامل ترک کنند.))

 

 

پی نوشت: من این معرفی را طبق دستورالعمل موجود در سایت شاهین کلانتری نوشتم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *